terça-feira, fevereiro 03, 2009

Creativitat i fotos

Se m'acaba de penjar internet i se m'ha perdut el post que estava escrivint... així que no tinc gaire paciència per tornar a escriure-ho, però resumint, us explicava que dimarts passat vaig anar a la Inauguració de l'Any Europeu de la Creativitat i la Innovació, al CCB de Lisboa. Hi havia una conferència inaugural, del Dan Tapscott (un canadenc que podem dir que estudia les noves generacions i la influencia que ha tingut en elles l'internet) i deu petites presentacions relacionades amb la temàtica. Va estar molt bé. Va valer molt la pena i a part no s'havia de pagar res. Encara millor.

I després també deia que avui ha nevat força aquí a Covilhã. Com que era de dia no ha agafat, però fa prop d'un mes, va fer una nevada a la nit que la ciutat es va quedar tota blanca. Val a dir que a mi aquest hivern se m'està fent una mica durillo. Segurament perquè les cases no estant gaire preparades i una cosa és que nevi i plogui fora però que arribis a casa i estigui tot calentó i l'altra que nevi i plogui fora i que arribis a casa i faci més fred que al carrer. Diguem que amb aquestes condicions l'hivern és "una miqueta" més difícil de passar.

Però que Covilhã estava preciós, això no ho nega ningú! Tant que un bon grup de gent vam sortir a fer fotos pel centre històric. Us en poso algunes del Pedro.


Sem comentários: