quinta-feira, fevereiro 12, 2009

SILENCI!

La mare del Pedro ha canviat totes les finestres del pis d'aquí de Covilhã, que és on el Pedro té el despatx on treballem i també on dormim quan no dormim a casa el Pare.
Doncs entre ahir i avui han canviat totes les finestres per unes noves amb vidre doble i la diferencia és considerable. Per ara es nota moltíssim amb el soroll. A veure si també ho notem amb el fred!
Quin gust no sentir el soroll del carrer. Perquè tot i que la Rua Visconde da Coriscada no és la Gran Via, Balmes o la Meridiana, és el carrer principal que et porta al centre històric, i Déu n'hi do la de cotxes que passen.
El soroll és una cosa ben curiosa. T'hi acostumes, aprens a conviure-hi i sembla que no hi sigui, però quan s'acaba (ho te'l treuen, com ara a mi) el canvi és brutal. Quin gust!

El reflex de les finestres a l'horrendo edifici del Shopping Center que tenim al davant.

Sem comentários: