segunda-feira, fevereiro 23, 2009

1 metre i pico

Avui he saltat un metro i pico a cavall...

Ve a ser, més o menys, una cosa així... (la foto la he tret d'internet, eh, no sóc jo)


Com que demà és carnaval, hi havia molt pocs alumnes. Erem 4. Així que ha estat una d'aquelles classes en que el profe està sobre teu, veient tots els moviments i corregint-te tota l'estona. Una d'aquelles classes que val per 5!

Magnífic! Cada vegada m'agrada més i si no em saltés tantes classes (quan no sóc a Lisboa) encara seria millor. Deu ser l'adrenalina?

2 comentários:

Anónimo disse...

Renoi Elisabet..., deus estar feta tota una 'amazona'!!

Moltes felicitats i continua gaudint-ne molt!!
Sergi

Anónimo disse...

I tant, tota una amazona!! i sort que has avisat perquè jo ja et feia la de la foto!! :)
molt bé!! enhorabona i endavant... segur que cada cop aniràs saltant una mica més!

pets!