Avui a la tarda he fet una cosa que fa temps que havia de fer, però no trobava el moment per fer-la. Havia d’escanejar una muntanya de documents i, a vegades, no tenia l’escàner, altres no tenia l’espai i altres, simplement no tenia el temps (ni les ganes, siguem sincers). Però avui a la tarda m’hi he posat i ara estic a punt a punt d’acabar.
Però bé, el cas és que escanejar documents és pesadot perquè no pots fer gaires altres coses alhora o si les fas, aleshores no fas via i trigués més del que trigaries si sols estiguessis escanejant i passar tota una tarda posant i traient documents d’un aparell, doncs no és gaire engrescador.
Però de repent he recordat què em faria passar una bona tarda, alhora que faria el que havia de fer. I això que he recordat ha estat el programa “5 minuts amb l’Art”, que l’Anna (la que ha marxat a Turku, sí) i el seu pare, entre altres, fan totes les setmanes per a Ràdio Balaguer i que es pot sentir per Internet aqui.
El programa hi llegeixen poesia o troços escollits de novel•la i després posen una peça de música, també molt ben escollida, d’uns quants minuts i així, de 5 en 5 minuts, amb l’art, he estat tota la tarda molt ben acompanyada.
1 comentário:
Nena! quina il·lusió que ho escoltis...jo, ara que sóc aquí, me n'havia gairebé oblidat i m'has fet recordar que realment val la pena, que els cinc (deu) minuts de programa són cinc (deu) minuts que se t'enduen, t'alliberen i t'omplen l'espai i el temps de coses noves i enriquidores!!
merci!! ;)
hugs!!
anna
Enviar um comentário