segunda-feira, fevereiro 23, 2009

Correu

Què rebeu normalment per correu?
Factures, publicitat... i més factures?
Jo, el 90% de les vegades, també.
Però de tant en tant a la bústia m'espera una sorpresa.
La última va ser aquesta meravellosa carta de la meva neboda, que escriu i dibuixa molt bé, i també cuida molt a la seva tieta.


De tant en tant, també rebo postals, com totes aquestes que tinc enganxada a una paret, aquí a casa. Ja ho veieu, des d'elefants a nens nepalesos, passant per ciutats com Venècia, Londres, Frankfurt, Cracovia... i tantes altres. Postals de dia, de nit i de posta de sol. Una mica de tot, i totes portant-me notícies dels meus amics i els seus viatges.


4 comentários:

Anónimo disse...

Mira, mira..., la famosa paret!!! Realment fa molt goig, alhora que em fa gràcia reconèixer algunes postals. Ja veuré doncs què puc fer aquest any per continuar-te-la omplint. Prometo esforçar-m'hi! :-)

Una abraçada i records al Pedro!
Sergi

Anónimo disse...

Sí, finalment! El 80% de les postals son teves! i espero que la paret es segueixi omplin!
Gràcies!
E

Anónimo disse...

gràcies per posar la meva carta! et va agradar? d'aquí a poc temps t'enviaré una altra carta.
Fins el cap de setmana que ve!
MERY

Anónimo disse...

Sempre m'encanta rebre cartes teves!!!
Molts petons, Maria!
E