segunda-feira, fevereiro 09, 2009

L'Anna a Lapònia

L'Anna se n'ha anat a fer un Erasmus a Fidlandia. De fet, quan jo vaig anar a Florència, ella també va estar pensant d'inscriure's al programa Erasmus, però al final no ho va fer. I ara, amb la nova carrera de magisteri que ja està acabant, no ha volgut deixar escapar la oportunitat.
Total, que aquest cap de setmana han anat a Lapònia i aprofito per posar-vos unes fotos del seu viatge, perquè és preciós.










Ups! Qui hi ha aquí? Aquest noi em sona...

I a vosaltres, suposo que també!


Bé, i com ja us podeu imaginar, jo no me n'hi he anat pas a Lapònia (tot i que espero poder anar a Turku a visitar l'Anna). És la Serra da Estrela (menys les 2 primeres) que està blanca com mai!El dissabte vam aprofitar l'únic dia de sol des de fa molt de temps, per anar a fer-hi unes fotos.
I ens va agradar tant que a la nit (a les 2 de la matinada) hi vam tornar, perquè el Pedro pogués captar aquestes imatges meravelloses! Podeu veure'n més aquí.



2 comentários:

Anónimo disse...

Renoi que maques aquestes fotos! Mai hagués dit que les haguéssiu fet a les dues de la matinada... (quins troneres!!)
Dit això, us proposo que aprofiteu per fer una escala a Berlín si aneu a Turku. No us ve de pas?

Una forta abraçada!
Sergi

E disse...

Si, noi, si, a les 2 de la matinada, amb un fred i un vent que feia caure d'esquena. La de la silueta sóc jo, ben abrigada i t'asseguro que de tant en tant venien unes rafegues... que se m'enduien! I clar, per fer les fotos a la nit cal "tripode" i una estoneta... així que, diguem que sol m'hi vaig estar perquè la foto s'ho valia!
Per cert, si t'hi fixes bé, veuràs uns puntets al cel, que són les estrelles.
Lo de passar per Berlin via Turku ja ho teniem pensat. Hem d'estudiar-ho!
Una abraçada, tb del Pedro,
E