
Avui per la tarda he anat a un workshop de feltre, que feien aquí a Covilhã. Hi he anat per veure si podia treure'n algunes idees per un hipotètic taller per nens del Museu de Lanifícios i, sí, alguna cosa es pot fer.
La floreta de la foto és el que hem fet al final.
1 comentário:
Ohhh! molt bé! ei...vull saber tots els teus projectes amb els nens! ;) segur que m'ajudaran a tenir idees per aplicar a classe!!
que bé!!! ;)
petonets!
anna
Enviar um comentário