skip to main
|
skip to sidebar
Eu e Lisboa
Jo i Lisboa i el que passa per aquí
sexta-feira, janeiro 30, 2009
Santa Elisabet d'Hungria
Marianne Stokes,
St. Elizabeth of Hungary Spinning for the Poor
, 1895
Buscant imatges pel Museu de Lanifícios he trobat aquesta de la meva santa. És maca, oi? El dia potser ja no està tant gris... :)
Sem comentários:
Enviar um comentário
Mensagem mais recente
Mensagem antiga
Página inicial
Hora Lisboa
Links
Cultura Lisboa
Cont(i)udo
Olhares
Lecool
Covilhã Downtowm
Lanzuda
Blogs amics
Biblioteca da Ajuda
Penya Barcelonista de Lisboa
Maravilhas da Estrela
Estrela no seu melhor
Mafia da Cova
For Losers Only
Franz
De la meva anneta
De la meva anneta, a Turku
Hofandos: la volta al món
Estudio 74
D'on sou?
Quants sou?
Seguidores
Arquivo do blogue
►
2011
(1)
►
junho
(1)
►
2010
(4)
►
outubro
(1)
►
setembro
(1)
►
julho
(1)
►
junho
(1)
▼
2009
(43)
►
dezembro
(1)
►
novembro
(3)
►
julho
(1)
►
junho
(4)
►
maio
(4)
►
abril
(4)
►
março
(7)
►
fevereiro
(11)
▼
janeiro
(8)
Santa Elisabet d'Hungria
Plou...
Als braços de Morfeu... (quasi)
No trobo la frase...
Vicky Cristina Barcelona
Serà Barcelona?
Als amics llunyans
Per tornar a començar
►
2008
(27)
►
agosto
(3)
►
julho
(2)
►
junho
(7)
►
abril
(4)
►
março
(4)
►
fevereiro
(7)
►
2007
(54)
►
dezembro
(3)
►
novembro
(6)
►
outubro
(3)
►
agosto
(2)
►
julho
(9)
►
junho
(10)
►
abril
(4)
►
março
(3)
►
fevereiro
(7)
►
janeiro
(7)
►
2006
(43)
►
dezembro
(6)
►
novembro
(5)
►
outubro
(7)
►
setembro
(2)
►
agosto
(4)
►
julho
(3)
►
junho
(4)
►
maio
(3)
►
abril
(3)
►
março
(2)
►
fevereiro
(2)
►
janeiro
(2)
►
2005
(24)
►
dezembro
(6)
►
novembro
(6)
►
outubro
(7)
►
setembro
(1)
►
agosto
(2)
►
julho
(2)
Sem comentários:
Enviar um comentário