
El Pedro fa col·lecció de postals antigues de Covilhã i de la Serra da Estrela (si, de llaunes també, i de sobrets de sucre, i de llibres d'arquitectura, bé, aquesta no, però casi...) i fa un parell de diumenges vam anar al Mercado da Ribeira, de Lisboa, on fan una fira de col·leccionistes... i entre un plec enorme de postals d'arreu del món, van aparèixer aquestes 3 de Barcelona. La més impressionant, per a mi, és la de Drassanes, amb l'edifici on ara hi ha el Museu Marítim, completament fet pols.
El trànsit intens que recórrer els carrers de la ciutat també és sorprenent. Em fa la impressió que les fotos les devien fer en hora punta.
No les he intentat datar, però uns quants anyets tenen. És una pena que no siguin circulades (no estant escrites ni tenen segell), però són un bon record de la meva ciutat estimada.
Sem comentários:
Enviar um comentário