Si fos per mi ja hi seria... Bé, és per mi que no hi sóc... però el que vull dir és que ja hi seria si no hagués de tenir una reunió demà i presentar el document que en aquest mateix moment m'està imprimint el pedro des del seu ordenador, que és el que està connectat a l'impressora.
Ja està! Me n'hi vaig! Quina son!
Sem comentários:
Enviar um comentário