
Si no recordo malament ens la va fer el meu germà aquest estiu, tot i que no sé identificar exactament on som.
Aquests, són 3 dels meus 6 nebots (sóc una super tieta!! tot i que això no és mèrit meu, clar, sinó dels meus germans que s'animen a tenir famílies nombroses). Són els tres més grans. I són tant guapos!! Tant com els tres que falten!
Amb ells, quan vaig a Barcelona (principalment quan estem a Teià) és quan em torno de nou criatura. No és que sigui especialment adulta, considero que "la nena que hi ha en mi" té molta força, potser a vegades massa i tot, però quan estic amb ells, torno, literalment, a la infància. M'haurieu de veure jugant al jardí, a fet i a amagar, a lladres i policies (versió moderna dels moros i cristians), a la "bruja pirula" (aquest és més aviat de producció pròpia) o al que calgui. A canvi de veure'ls riure i riure amb ells, el que calgui.
Quantas saudades!
5 comentários:
era al pati del restaurant de Cabrils on vam celebrar el sant? de l'Albert el 10nov07.
Estem molt contents de tornar a llegir-te!!!
Amadeu i Anna
Sí que és veritat!
No ho ubicava! La mama ja em deia que li semblava més antiga la foto!
Molts petons! I jo més contenta de que em llegiu!
gracies pe4r ficar la foto que et vaig enviar!! és veritat que quan estàs amb nosaltres sembla que tornis a ser una nena! jajaja!!
molts petons a una tieta tan especial!!
mery
moltes gràcies per publicar la nostra foto!!! que sàpigues que jo també trobo que quan estàs amb nosaltres et tornes una nena1
molts petons per a una tieta tan especial i fantàstica!!
Mery
Hola Maria!!
Sí, sí, em torno una nena, però m'encanta!
M'ho passo molt i molt bé amb vosaltres!
Petonets a tots!!
Enviar um comentário