quarta-feira, janeiro 21, 2009

Per tornar a començar

Crec que no hi ha millor manera de tornar a començar que amb aquesta foto tant xula que m'ha enviat avui la meva neboda.


Si no recordo malament ens la va fer el meu germà aquest estiu, tot i que no sé identificar exactament on som.

Aquests, són 3 dels meus 6 nebots (sóc una super tieta!! tot i que això no és mèrit meu, clar, sinó dels meus germans que s'animen a tenir famílies nombroses). Són els tres més grans. I són tant guapos!! Tant com els tres que falten!

Amb ells, quan vaig a Barcelona (principalment quan estem a Teià) és quan em torno de nou criatura. No és que sigui especialment adulta, considero que "la nena que hi ha en mi" té molta força, potser a vegades massa i tot, però quan estic amb ells, torno, literalment, a la infància. M'haurieu de veure jugant al jardí, a fet i a amagar, a lladres i policies (versió moderna dels moros i cristians), a la "bruja pirula" (aquest és més aviat de producció pròpia) o al que calgui. A canvi de veure'ls riure i riure amb ells, el que calgui.

Quantas saudades!

5 comentários:

Anónimo disse...

era al pati del restaurant de Cabrils on vam celebrar el sant? de l'Albert el 10nov07.

Estem molt contents de tornar a llegir-te!!!
Amadeu i Anna

E disse...

Sí que és veritat!
No ho ubicava! La mama ja em deia que li semblava més antiga la foto!
Molts petons! I jo més contenta de que em llegiu!

Anónimo disse...

gracies pe4r ficar la foto que et vaig enviar!! és veritat que quan estàs amb nosaltres sembla que tornis a ser una nena! jajaja!!
molts petons a una tieta tan especial!!
mery

Anónimo disse...

moltes gràcies per publicar la nostra foto!!! que sàpigues que jo també trobo que quan estàs amb nosaltres et tornes una nena1
molts petons per a una tieta tan especial i fantàstica!!
Mery

E disse...

Hola Maria!!
Sí, sí, em torno una nena, però m'encanta!
M'ho passo molt i molt bé amb vosaltres!
Petonets a tots!!