V de... VACANCES fins quan?!! Jo de vacances complertes vaig tenir la setmana passada i aquesta que ara comencem, o sia que si voltes per aquí encara podríem manegar una petita trobada! Ja ho saps, casa meva és casa teva! a Balaguer i a Salou! M'agradaria molt veure't... ja sé que serà difícil...sniff!!
Passa bones vacances guapíssima!!a disfrutar-les que passen volant!!! molts petonets i records per tots!
Eeoooo neneta!!! com va tot??!!! que fa un munt que no sé res de tu...i tampoc no ho expliques...:S Tot bé?!! T'he vist al msn algun dia però com que també vaig molt de cul no t'he pogut dir res! Bé, espero que tot bé! ja explicaràs!!
3 comentários:
V de... VACANCES fins quan?!!
Jo de vacances complertes vaig tenir la setmana passada i aquesta que ara comencem, o sia que si voltes per aquí encara podríem manegar una petita trobada! Ja ho saps, casa meva és casa teva! a Balaguer i a Salou! M'agradaria molt veure't... ja sé que serà difícil...sniff!!
Passa bones vacances guapíssima!!a disfrutar-les que passen volant!!! molts petonets i records per tots!
anna
EI... QUE ENCARA ESTÀS DE VACANCES, o què???... ÉS QUE FA MOLTS DIES QUE NO SABEM RES DE TU!! ;) I JA ET TROBEM A FALTAR!!
PETONETS!
anna
Eeoooo neneta!!! com va tot??!!! que fa un munt que no sé res de tu...i tampoc no ho expliques...:S Tot bé?!!
T'he vist al msn algun dia però com que també vaig molt de cul no t'he pogut dir res!
Bé, espero que tot bé! ja explicaràs!!
molts petonets de tots!!!
anna
Enviar um comentário