Fa molt de temps que no escric, ja sou bastants els que us "queixeu" i amb tota la raó, que no hi ha novetats des de fa segles, i que cada cop que obriu el blog us trobeu en primer lloc aquesta imatge horrible del Socrates paleta.
Doncs bé, ara que estic a Covilhã i que tinc una estoneta per a mi -mentre el Pedro (i família) s'entretenen a veure el Portugal-Bèlgica- us intentaré explicar el perquè d'aquesta prolonga absencia.
Primer motiu: viatges. Entre Barcelona i Covilhã fa molt que no passo un cap de setmana a Lisboa cosa que m'obliga a fer (2n motiu) tasques domèstiques durant la setmana (i no a fer dissabte quan tocaria ;) ). I això, si ho ajunto a les meves bones intencions (3r motiu) d'anar més al gimnàs (la setmana passada hi vaig anar dilluns, dimarts, dimecres i dijous. Aquesta ni un dia...) amb que aquesta setmana s'acabava el plaç d'entrega de les camisetes de Lanzuda que hem fet amb col.laboració amb la Escola de música de la Orquesta Nacional do Tejo... doncs... el blog se'm queda sempre endarrera.
I em sap greu perquè com sempre se m'han quedat coses al tinter que us hagués volgut explicar. Com quan vam anar a veure en directe la prova del món de "Triatlon" a Lisboa. O el cap de setmana que vaig anar a Barcelona amb el Pedro i vam menjar calçots. O com em va agradar "La vida de los otros" tot i anar sola al cine. O que la Maria va fer la comunió i estava guapíssima. O que el Bernat ja té tres anys i amb uns amics (i pares, es clar) van organitzar una festeta a "Piscines i Esports". O lo guapíssims que estant l'Amadeu i la Paula. O com la Clara, que tot i que encara no gateja, ja arriba a tota arreu arrosegant-se com um soldat.
En fi... tantes coses que voldira compartir amb vosaltres però no ho puc fer... per la maleïda FALTA DE TEMPS!
Sem comentários:
Enviar um comentário