segunda-feira, junho 18, 2007

BONES... i males

D'aqui a una estoneta arriba l'Albert i començo "vacances".
Vaig a l'aeroport a buscar-lo i continuem viatge cap a Covilhã, on està el Pedro, a qui fa una setmana que no veig.
Fa sol i he rebut una postal del Sergi des de Guatemala.
El POC (el meu contracte escombraries) ja està aprovat per l'IPPAR, que com diuen a Portugal "ja és mig camí caminat", però encara no es pot cantar victòria.
però... com que no tot pot ser perfecte: el Madrid ens ha guanyat aquesta lliga, que semblava que teniem al sac.
Moraleja: el camí s'ha de caminar fins al final i semblar tenir al sac i tenir al sac són coses diferents...
A veure si per l'any que vé "n'aprenem", oi Laporta?

Sem comentários: