sexta-feira, junho 15, 2007

Finals de Juny

Després d'un llarg hivern amb poques visites (es veu que s'ha corregut la veu que la meva casa, a l'hivern, més que una casa sembla un frigorífic) arriba el mes de juny i amb dos dies se m'omple el calendari. Magnífic!
Del 18 al 22 l'Albert, aprofitant els últims "lunes al sol".
Del 22 al 25 els meus pares, animats pel meu post anterior i les sardines. ;)
Del 28 al 6 el Cesc i la Marie, per voltar per Portugal.
I jo del 3 al 7, si tot va bé, seré a Merida en un curs de Museografia que té prou bona pinta! Ja tinc ganes de reactivar el cervell en quan a museografia.
A tots, com sempre, benvinguts, tan sols espero tenir temps de rentar els llençols entre visita i visita!

Sem comentários: