Els divendres que sóc a Lisboa, i no me n’oblido, m’apropo a Sta. Maria de Belém, més coneguda com “Os Jerónimos” per anar al grup de joves d’aquesta parròquia. El grup es diu GRÃO i les seus elements, es pot dir que són un magnífic exemple de lo acollidors que són els portuguesos. Hi vaig aproximadament un cop cada dos o tres mesos, i em saluden com si em coneguessin de tota la vida, i com si m’haguessin trobat a faltar. La veritat és que sempre que hi vaig m’hi sento molt bé. Els temes dels que parlem són diferents del que fèiem a St. Gregori, no tenim l’acompanyament d’un mossèn, ni les preguntes que anaven més enllà del Xavi, però s’hi respira un ambient sa i agradable. Avui, al sortir, hem anat a casa d’un del grup per veure el vídeo d’un musical que van fer sobre “Maria” als locals de la parròquia. Les lletres i les músiques són composades per ells, i la veritat és que està molt i molt bé. M’agradaria poder anar-hi més, perquè sé que en podria treure uns bons amics, perquè trobo a faltar aquesta cita setmanal que tenia per parlar de Déu amb altres joves i m’ajudava a col·locar les prioritats on elles han d’estar... però potser precisament perquè les tinc descol·locades, no sé com muntar-m’ho per anar-hi més vegades...
Sem comentários:
Enviar um comentário