
Fa uns dies que hi ha una gran polèmica a Portugal. El José Sócrates (aquí conegut com Engenheiro Sócrates), que és l’actual Primer Ministre sembla que va “comprar” la llicenciatura. Això és el que diuen els periodistes i el que està clar és que hi ha molts documents extranys que justifiquen la desconfiança, relacionats amb les convalidacions d’assignatures anteriors, els professors que va tenir (5 assignatures les va fer amb un professor del seu partit polític, del que ell ja era ministre), la data del diploma (passat en diumenge). En fi... una gran polèmica que serveix per no parlar de coses series, per crear discusions familiars [Jo el voto independentment de tenir un títol o no! -diu un. L’important aquí és que va mentir i la seva credivilitat ara ha de ser posada en causa en tot! -diu un altre...] i sobretot per estimular la creativitat dels comediants, en sentit ampli.
En paral.lel a aquesta polèmica el govern ha tret una campanya (evidentment ja preparada d’abans) en que es presenten figures públiques destacades (per exemple, periodistes, cantants, entrenadors de futbol...) en la situació que estarien ara si no haguessin estudiat. Així, surt una periodista venent diaris en un quiosc, un cantant fent d’acomodador en un teatre i l’entrenador fent d’encarregat de material d’un equip de futbol. A mi, personalment, la campanya no m’agrada... ara bé... el fotomuntatge que circula aquests dies per internet és el que no té pèrdua! El Socrates primer ministre si no hagues acabat / comprat la carrera de ingenyeria de ponts i camins... treballaria a l’obra! Si senyor, a la campanya, juguem-hi tots!
En paral.lel a aquesta polèmica el govern ha tret una campanya (evidentment ja preparada d’abans) en que es presenten figures públiques destacades (per exemple, periodistes, cantants, entrenadors de futbol...) en la situació que estarien ara si no haguessin estudiat. Així, surt una periodista venent diaris en un quiosc, un cantant fent d’acomodador en un teatre i l’entrenador fent d’encarregat de material d’un equip de futbol. A mi, personalment, la campanya no m’agrada... ara bé... el fotomuntatge que circula aquests dies per internet és el que no té pèrdua! El Socrates primer ministre si no hagues acabat / comprat la carrera de ingenyeria de ponts i camins... treballaria a l’obra! Si senyor, a la campanya, juguem-hi tots!
* Aquest tema m’ha fet pensar en el Montilla. Em sembla que ell no té cap títol i mira, ha arribat on ha arribat, a President de la Generalitat sense la necessitat de comprar-ne cap. Potser els hauria de posar en contacte, no?
Sem comentários:
Enviar um comentário