sexta-feira, abril 13, 2007

Síndrome de divendres a la tarda...

Falten aproximadament 3/4 d'hora per sortir de la feina i ja no puc més!

Ara, quan surti, em ve a buscar la mare del Pedro i em porta a l'autobus que he d'agafar per anar cap a Covilhã. Quina mandra! 4 hores d'autobus si no hi ha gaire trànsit...

A la feina estic preparat una expo pel dia 18. Bé, de fet la expo està preparada... ara estic intentant escriure un tríptic explicant coses interessant de les obres... però estic bloquejada... per això, com que ara ja tinc internet al meu ordenador em puc entretenir escrivint 4 ratlles al blog... de tant en tant... molt de tant en tant... únicament en casos extrems com avui.

;)

Sem comentários: