quarta-feira, novembro 02, 2005

Qui dia passa...

Acabo d'arribar de veure Alice la peli portuguesa de més èxit dels últims temps que està batent tots els rècords d'audiència.
Parla d’una nena que és raptada i com els pares (sobretot el pare, interpretat per Nuno Lopes, magistral) omplen la seva nova quotidianitat i com proven, a vegades de manera propera a la bogeria, de recuperar-la.
També he parlat amb el David de Màlaga (de l’Erasmus). Ell i la Nela estan esperant un nen (és el que ell vol, tot i que encara no saben el que serà). Se’l veia molt content, amb el nen i la seva primera expo de fotografia en solitari! Ja era hora! (totes dues coses). Avui m’he passat el dia de festa netejant la casa... El Pedro segueix per Covilhã i no em venia gaire de gust fer coses sola. Al cine hi he anat amb la Lara. Demà a la tarda tinc pensat visitar el Museu de Arte Antiga, que fa temps que està a la llista però no paren de passar-li coses al davant. Ja us explicaré.
http://www.madragoafilmes.pt/alice/

Sem comentários: