Acabo d'arribar de veure Alice la peli portuguesa de més èxit dels últims temps que està batent tots els rècords d'audiència.
Parla d’una nena que és raptada i com els pares (sobretot el pare, interpretat per Nuno Lopes, magistral) omplen la seva nova quotidianitat i com proven, a vegades de manera propera a la bogeria, de recuperar-la.
També he parlat amb el David de Màlaga (de l’Erasmus). Ell i la Nela estan esperant un nen (és el que ell vol, tot i que encara no saben el que serà). Se’l veia molt content, amb el nen i la seva primera expo de fotografia en solitari! Ja era hora! (totes dues coses). Avui m’he passat el dia de festa netejant la casa... El Pedro segueix per Covilhã i no em venia gaire de gust fer coses sola. Al cine hi he anat amb la Lara. Demà a la tarda tinc pensat visitar el Museu de Arte Antiga, que fa temps que està a la llista però no paren de passar-li coses al davant. Ja us explicaré.
http://www.madragoafilmes.pt/alice/
Sem comentários:
Enviar um comentário