Fa una setmana que treballo a la Biblioteca d’Ajuda i ja puc dir unes quantes coses del que em tocarà fer allà durant aquest any.
M’han encarregat que faci la catalogació de tots els gravats que conserva la Biblioteca. No sé quants són, però el que està clar és que n’hi ha molts!
Per ara està anat força bé i m’agrada el punt d’investigació que té, però també és força rutinari, ja que has d’anar introduint la info a la base de dades.
El que un dia o altre li comentaré a la directora és si no em deixa preparar un petit cicle de exposicions sobre els llibres més importants de la Biblioteca, per tirar més cap al meu terreny.
Ah! També he de dir que la gent és força maca, tot i que encara no hi tinc confiança i els joves (som 4 joves en condicions precàries i 6 més grans fixes) són una mica tímids. No sé si ho porta el fet d’estar en una Biblioteca i que ens passem tot el dia xiuxiuejant.
Sem comentários:
Enviar um comentário