quarta-feira, novembro 02, 2005
i Barça, Barça, Barça!!
Mai havia disfrutat tant sentit un partit del Barça per la radio (Carme, Radio4, per cert)!! Abans de la mitja part 4-0! Espectacular! Disfruteu-ho els que ho pogueu veure, avui els de la Penya de Lisboa no hem pogut...
Sem comentários:
Enviar um comentário