quarta-feira, novembro 02, 2005

i Barça, Barça, Barça!!

Mai havia disfrutat tant sentit un partit del Barça per la radio (Carme, Radio4, per cert)!! Abans de la mitja part 4-0! Espectacular! Disfruteu-ho els que ho pogueu veure, avui els de la Penya de Lisboa no hem pogut...

Sem comentários: