sexta-feira, novembro 25, 2005

Tinc el blog abandonat!

Sí, sí, ja ho sé, però és que no tinc temps!
Entre la feina, la casa, el postgrau, portuguès, capoeira, el Barça... no tinc gaire temps per dedicar a altres coses.
El cap de setmana pasta van venir el Màrius, la Wieslawa i el Bernat a veurem. Sabeu que tinc el nebot més guapo del món? Bé, junt amb els altres tres, que també són guapíssims!
Llàstima del temps, que ens va ploure molt i el Bernat es va mig constipar...
Vam anar a veure una expo del Toscani sobre el burro mirandès (aquí també hi ha burros autòctons en perill d’extinció, i curiosament d’una zona amb llengua pròpia) i també l’Oceanari, on va alucionar amb els peixos, peixets, pingüins i ocellets.
Si en voleu un tast: http://www.oceanario.pt/site/ol_visita_00.asp

Sem comentários: