Sí, sí, ja ho sé, però és que no tinc temps!Entre la feina, la casa, el postgrau, portuguès, capoeira, el Barça... no tinc gaire temps per dedicar a altres coses.
El cap de setmana pasta van venir el Màrius, la Wieslawa i el Bernat a veurem. Sabeu que tinc el nebot més guapo del món? Bé, junt amb els altres tres, que també són guapíssims!
Llàstima del temps, que ens va ploure molt i el Bernat es va mig constipar...
Vam anar a veure una expo del Toscani sobre el burro mirandès (aquí també hi ha burros autòctons en perill d’extinció, i curiosament d’una zona amb llengua pròpia) i també l’Oceanari, on va alucionar amb els peixos, peixets, pingüins i ocellets.
Si en voleu un tast: http://www.oceanario.pt/site/ol_visita_00.asp
Sem comentários:
Enviar um comentário