quinta-feira, outubro 27, 2005
MNAC
Avui he rebut per correu el DVD del programa MNAC que van fer la Pilar, el Jordi, la Carme i l'Helena, els meus companys de la tele. És espectacular. Si mai fent zapping veieu per la 2 o la primera les imatges més boniques que hagueu vist mai del MNAC o de les seves obres, pareu i dediqueu-li el vostre temps, perquè gairebé segur que es tracte d'un d'aquests dos documentals (són dos capítols) i realment valen molt i molt la pena!!! Cada pla està cuidat al més mínim detall, cada paraula és l'encertada, res és superflu. No és que em sorprengui, jo vaig tenir el plaer de treballar amb ells i la resta de l'equip amb el Dalí i sé com cada un estima la seva feina, però no és freqüent trobar un programa d'aquesta qualitat dins la graella televisiva.
Sem comentários:
Enviar um comentário