sábado, outubro 08, 2005

Catalysts!


Avui, finalment, m’han confirmat que començo a treballar el proper dimecres, 12 d’octubre. Creia que no arribaria mai aquest dia, i espero que ara que ja m’ho han confirmat no hi hagi cap sorpresa desagradable! No vull més retards!
Per celebrar-ho (o no) hem anat a veure les expos del CCB. La foto d’aquí sobre (del Pedro) és d'una instalació de l’expo “Catalysts!” sobre disseny de comunicació, dins l’Experimenta Design de Lisboa. Més que sobre disseny de comunicació és sobre com anar contracorrent en aquest camp. Si podeu mireu el site: http://www.adbusters.org/ i busqueu info sobre Stefan Sagmeister.
Believe... bé, doncs em creure això de la feina.

Sem comentários: