segunda-feira, fevereiro 11, 2008

Volia…

Volia escriure sobre un llibre i m’he acabat liant amb coses més profundes.

Volia comentar que l’Anna Carreras ha escrit Camisa de Foc. Volia dir que me’l llegiré, que estic convençuda que és bo, perquè des del primer dia que vaig veure l’Anna vaig pensar que tenia talent i perquè l’apadrina el Vicenç, i això m’ho confirma.

Volia dir simplement això, quan m’he començat a liar i a pensar en què és el talent i en el coratge que es necessita per escriure, per crear, per tornar “pública” alguna cosa que et va per dintre. Potser, quan ets artista, no hi pots posar remei. Ho has de treure. La necessitat és més gran que la por. Potser ser artista és exactament això. Passar per damunt de la por, del rebuig dels altres, de la incomprensió i ensenyar les parts més intimes. Exposar-se. Potser…

Jo no el tinc aquest coratge. Ni el tinc ni crec que l’arribi a tenir mai. El talent, tampoc. Però n’és ple de gent sense talent i amb coratge per ensenyar el que poc val.
Jo, no sé si és perquè no accepto bé la crítica, perquè busco sempre l’aprovació dels altres o per falta de confiança (que en el fons acaba sent tot plegat una mica el mateix), dubto que mai tingui prou coratge per a publicar, per a fer públic, res del que em va per dintre, i segurament, més val que sigui així.

2 comentários:

Anónimo disse...

Muy buenas, Lisabet! Me ha alucionado ver tu pagina de "web." Entiendo muy poco, pero sin embargo me quedo contento.

Abrazos,

Matthew de Nueva York, y su familia:
Tara, Ben, Toby, y Columbo El Perro

Anónimo disse...

Jo no ho crec pas tot això que dius. Ho tinc ben clar que en tens de talent i no has de tenir por de tenir prou coratge per compartir-lo, el teu talent. Molts n'estarem molt contents.