sexta-feira, fevereiro 22, 2008

1.100

Qui ho diria, quan vaig començar, que arribaria a tenir 1.000 visites?
i 1.100?
Visites des de Barcelona (gairebé tots vosaltres), Balaguer (Anna), Madrid (Anna?), Lisboa (jo, Pedro, Lara?), Berlin (Sergi) i Nova York (Matthew. Thanks for you visit! Many regard to everyone there, from me and Pedro)...
Visites que deixen comentaris aquí al blog (poquetes), o me'ls envien per mail, o me'ls diuen per telèfon.
Com sempre, gràcies a tots!

PS. Continuació de la nostre novel·la particular: Avui, per ara, el veí de dalt sembla que es comporta. Tenim silenci. Tot el silenci que es pot tenir en aquesta casa, que quan no passa el tramvia, puja l'ascensor i sembla que s'enfonsi l'edifici, i a les 3 de la matinada passa el camió de les escombraries. Però a tot això t’hi acostumes, us ho asseguro. A la ràdio i a la tele del veí... juntes, i a tot gas... a això ja no ho sé... si m'hi acostumaria (i espero, desitjo, no haver-ho de saber).

Sem comentários: