sexta-feira, fevereiro 08, 2008
El perquè de tot plegat (o almenys, de la meva absència)
He rebut un munt de queixes per no publicar al blog. Tots teniu raó. El motiu principal és que tinc l’ordenador portàtil (que és el que es connecta a internet) fet malbé i tant sols el puc tenir connectat entre 15 i 30 minuts, abans de que entri en autocombustió. I el temps durant el qual, durant els últims temps, el tenia engegat, era per treure còpies de tots els documents que tinc al disc dur, que són prop de 20 GB. I així ha passat aquest mes de gener... de fet, l’ordenador se’m va espatllat tot tornant de reis a Lisboa. Els reis em van portar un magnífic Ipod. Així que el vaig endollar a l’ordenador... ups! Què ha passat! La pantalla va quedar negre i els USB van deixar de funcionar i sembla que el processador i el ventilador també... Sense USB havia de treure tots els documents de 700 en 700 Mb. Però després, el gravador de cds també va deixar de funcionar bé... en fi... fins que l’altre dia, el Luís, de la feina, em va dir que perquè no provava de connectar els dos ordenadors (el portàtil i una torre antiga que m’han deixat) per un cable i així passar els documents. I... funciona! A més, el Pedro va aconseguir fer que totes les meves carpetes fossin compartides entre els dos ordenadors i això m’ha salvat! Ara gairebé tinc còpia de tot i així, la setmana que ve, el Pedro portarà l’ordenador a reformatar. A veure si hi ha sort i amb això n’hi ha prou i, així, amb més de mitja hora de internet, puc tornar a publicar al blog amb alguna regularitat.
1 comentário:
¡Hola Elisabet! parece que es un mal general, ese de sentirse uno culpable por no contribuir al blog con regularidad, pero yo personalmente he decidido que contribuyo al mío cuando puedo y quiero y al que no le guste que se aguante.
A lo mejor te hace gracia este link de Blogging Without Obligation:
http://www.tartx.com/blog/?page_id=233
Un abrazo desde Barcelona,
Cristina
Enviar um comentário