quarta-feira, fevereiro 07, 2007

Propera parada: Suïssa

Demà vaig a Suïssa a veure la Júlia. I en tinc moltes ganes, dir una altra cosa seria mentida, però al mateix temps -com sempre que tinc vacances i no vaig a Barcelona- un remordiment em diu que hauria d'aprofitar tots els dies de vacances per anar a casa, estar amb la família.

Això ja em passava, anys endarrera, quan, alhora d’escollir, per exemple, entre anar de viatge de final de carrera a Turquia o aprofitar aquells dies per venir a veure el Pedro, escollia al Pedro.
I per això, amb el que m’agradava viatjar a mi (m’agrada), sembla que ara, pràcticament des de fa 7 anys (si, si, ja fa 7 anys!), vaig saltant, saltant de Catalunya a Portugal (amb alguna escapada, fugaç, a algun altre destí). És com quan estàs a la línia que assenyala l’Ecuador i amb un pas saltes de l’hemisferi nord al sud. Ara aquí, ara allà. Sense descobrir res de nou, ja que el que et rodeja es sempre el mateix paisatge.

I tot i així, tot i el que m’agrada conèixer llocs nous, em compensa tria els meus viatges actuals entre família i amics, perquè Suïssa tampoc és un lloc nou i hi vaig, evidentment, per passar uns dies amb la Júlia. I dic que em compensa, sens dubte, perquè no hi ha res millor, ni cap destí que superi la família i els amics que tinc.

Sem comentários: