domingo, outubro 01, 2006

El meu restaurant preferit

El meu restaurant preferit de Lisboa està a Alfama i es diu Casa Chica (em sembla). És molt petit, té tant sols espai per 20 persones, però a part del menjar, que és casolà però boníssim (Bacalhau à Braz, arroz de polvo, arroz de pato...), cada dia que hi anem en passa una de més grossa.
L'última vegada, amb l'Anna, l'Eliseu i la Martina, vam poder assistir, de gratis, a una sessió de fados autèntica (o millor, autènticament surrealista).
Veieu-ho vosaltres mateixos.

Sem comentários: