Finalment, m'han confirmat que.... tararararara ta ta!!
No participaré al programa!
I estic contenta, la veritat, perquè tot i que seria xulo que em veiessiu des de Barcelona, també m'estressaria un rato!
Així, tinc dos amics que hi surten i jo m'ho puc mirar des de la distància!
Això si, que algú em gravi el programa quan doni, si us plau!
Sem comentários:
Enviar um comentário