
La Clara, la meva nova neboda, va néixer el 13 d'Octubre, cap a les 5 de la tarda. Jo espero veure-la demà passat quan faré una escapada fugaç a Barcelona per conèixer-la i per celebrar el 40 aniversari de casament dels meus pares.
A veure si, tot i tenir tant sols una setmana, se li queda gravada la meva cara i s’assabenta que té una tieta mig portuguesa. I per Nadal, quan torni, ja serà tant gran!
El Bernat, pel que he sentit, porta força bé això de ser el germà gran. Potser la Maria, per això, li pot donar algun consell per saber com es fa això exactament...
Sem comentários:
Enviar um comentário