terça-feira, março 24, 2009

Un divendres diferent

El sol, apunt d'amagar-se, al Cabo da Roca, el punt més occidental del continent europeu.
Vam anar-hi amb la Leire, una amiga de l'Erasmus, i l'Amaya, la seva germana, després d'haver dinat, berenat i passejat per Sintra, en un divendres amb gust a cap de setmana.
La foto és del Pedro.

1 comentário:

Anónimo disse...

Felicitats al fotògraf, té un ull com pocs!

Una forta abraçada als dos!
Sergi