El sol, apunt d'amagar-se, al Cabo da Roca, el punt més occidental del continent europeu. Vam anar-hi amb la Leire, una amiga de l'Erasmus, i l'Amaya, la seva germana, després d'haver dinat, berenat i passejat per Sintra, en un divendres amb gust a cap de setmana. La foto és del Pedro.
1 comentário:
Felicitats al fotògraf, té un ull com pocs!
Una forta abraçada als dos!
Sergi
Enviar um comentário