terça-feira, março 24, 2009

País petit

El meu país és tan petit
que sempre cap dintre del cor
si és que la vida et porta lluny d’aquí
i ens fem contrabandistes,
mentre no descobreixin
detectors pels secrets del cor.
I és així, és així com m’agrada a mi
i no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d’amor pel meu país.

No recordava aquesta estrofa.

L'Àlex ha posat "Ítaca" al facebook i el Llach m'ha acompanyat durant aquesta estoneta de feina robada a la son...

1 comentário:

Anónimo disse...

M´encanta!! penso que és la seva millor cancó!!! (ho sento, aquí no tinc c trencada!!!)
Estant com estic aquí a turku també em van venir ganes d´escoltar-la i ho vaig fer, i durant aquella estona vaig sentir-me més a prop de casa!!


kisses!!