segunda-feira, março 16, 2009

La Laia fa 1 any!


Demà, la Laia, la meva nevoda més petita fa un anyet!
Felicitats! i felicitats pares!
Segur que demà el petit príncep estarà més viu que mai!

1 comentário:

Anónimo disse...

Moltes gràcies tieta! si va ser un dia molt bonic! vaig bufar la meva 1era espelma!
laia
gràcies tb dels papes!