Jo i Lisboa i el que passa per aquí
Moltes gràcies tieta! si va ser un dia molt bonic! vaig bufar la meva 1era espelma!laia gràcies tb dels papes!
Enviar um comentário
1 comentário:
Moltes gràcies tieta! si va ser un dia molt bonic! vaig bufar la meva 1era espelma!
laia
gràcies tb dels papes!
Enviar um comentário