Jo i Lisboa i el que passa per aquí
OHHHHH!!! Quina foto més xula!! i quin coincidència més dolca!! (c trencada, again!) ;)pets, anna
Enviar um comentário
1 comentário:
OHHHHH!!! Quina foto més xula!! i quin coincidència més dolca!! (c trencada, again!) ;)
pets,
anna
Enviar um comentário