El virus no ha passat, però el cap de setmana si.
Gràcies Júlia, per acollir-nos tant bé a casa teva.
Ginebra, petita, orgullosa d'ella mateixa. Fred al carrer calor dins les cases. Bicis, patins i patinets. Pista de gel, llums de nadal. Diumenge, diumenge de tendes tancades.
Matí de dilluns de treballadors matiners i turistes fora d'hores que busquen els horaris del tren per tornar a casa. Puntualitat suissa: a l'enlairament -turbulències, sortida de sol des de l'aire i una mica de somnis enmig de veins de viatge- i a l'aterratge. Som a Portugal. Cues de dilluns al matí. Rutes alternatives inviables. Una hora més tard, dutxa, esmorzar feina... setmana.
Sem comentários:
Enviar um comentário