terça-feira, dezembro 11, 2007

Nadal a casa

Aquests any si.
Enguany he decorat la casa com Déu (i la tradició) manen.
Un calendari d'advent (gràcies a la Júlia) i quatre espelmes (sense corona, però. Gràcies a l'Anna).
Un pessebre (encara no és Santa Llúcia, però tenint en compte que marxo el dia 21 cap a Barcelona, si el vull veure encara uns dies calia que m'avancés...).
Un arbre guarnit.
Res de pares noels...
Però tampoc cap tió, aqui no...
i ara que ha acabat de montar l'arbre vaig a dormir, que sinó demà, com cada dia, m'arrepentiré d'aquesta activitat nocturna.




(Per cert, avui he enviat un cv que passaran a la Directora de l'Inst. Camões per veure si té alguna cosa per a mi. Del Museu de la República, segueixo esperant resposta).

Sem comentários: