Acabo de tornar de cantar.
Des de setembre, aproximadament, assajo els dimecres amb el grup que canta la missa de diumenge a l'església (i no qualsevol església, ni més ni menys que als Jeronimos).
Crec que per primera vegada canto, i amb això no vull dir que canti bé, vull dir que se'm sent la veu una mica. He perdut la vergonya (bé, potser no cal exagerar... potser sol una petita part).
Però m'agrada. Als assaigos desconecto del dia a dia i al diumenge (quan hi sóc) faig que la missa sigui una mica més bonica. I a vegades desafinada, potser també...
Sem comentários:
Enviar um comentário