Avui, amb el Pedro i la Lara, anem a Ginebra a veure la Júlia.
La temperatura màxima que donen a internet són 3 graus. Tinc l'esperança que això mati els virus (o bactèries o el que sigui que s'ha apropiat del meu cos) que no em deixen respirar.
També tinc l'esperança, i aquesta més ben fundada, que a ca la Júlia, tot i el fred exterior, faci més caloreta que al meu pis de Lisboa, cosa que, per malament que funcioni la calefacció, no és difícil.
Escric des de la feina (ups). Com? Doncs la setmana passada van venir a filmar per una publicitat. Per la publicitat necessitaven un ordenador, que van comprar especialment per l'ocasió i aquest ordenador, després de jo suggerir-ho mig en broma mig en serio al productor, ens el van acabar regalant. Per això, ara tinc internet a la feina i tecleixo en el que és, segurament, el millor ordenador de l'edifici! Un Sony vaio amb 200 GB de disc dur i 2GB de memòria (RAM?). Molt ràpid, molt xulo, per ara, meu.
Sem comentários:
Enviar um comentário