segunda-feira, julho 16, 2007

Visita oficial a Portugal

Buscant info de la nominació de la dona del Montilla com a cap d’urbanisme de la Diputació de Barcelona (i jo que em pensava que aquestes coses tant sols passaven a Portugal!, i no dic que no ho pugui fer bé, però home! Que són família!...), he trobat que el Monti ve a Portugal aquesta setmana (19 i 20) per firmar diversos acords. Un per fer una sèrie de documentals, el principal titulat “1640” parlarà del moment en que tant Portugal com Catalunya es van aixecar contra Felip IV (III de Portugal), guanyant Portugal la Independència de Castella i quedant-se Catalunya com es va quedar...

I l’altre per firmar un acord entre l’Insituto Camões i el Ramon Llull, això m’ho he de mirar!

A part de viatjar amb Vueling i Click-Air, tal i qual la resta dels mortals i allotjar-se a casa d'amics / embaixada espanyola. Molt Poupadinho / Estalviador!

Sem comentários: