A vegades em dóna la sensació que les meves “notícies” perden “l’interès” fins i tot més ràpid que les d’actualitat. Mérida queda ja tant endarrera que no sé ben bé de que parlar-vos i total, fa justet una setmana que vaig tornar.
El mateix em va passar amb la visita dels papes i la Maratona Fotogràfica que vam fer per Alfama (i en la que els papes, després de patejar-nos Alfama amunt i avall durant tot el dia, encara ens van haver d’estar esperant durant una hora a que escollíssim les fotos...(perdó...). Fotos que podeu veure aquí. Jo sóc la 112 i el Pedro el 113).
O el dia que vam anar a veure el Triatlo, o la inauguració de la Col·lecció Berardo al CCB, en que durant l’espectacle encenien sortidors de gas al voltant del patí central i la sensació era xulíssima. Us ho volia explicar detalladament, però ara, passat un mes (o 15 dies?) ja no li trobo gran interès...
I així tantes i tantes coses que escric mentalment per explicar-vos però que no arribo a passar a la pantalla i us quedeu sense saber...
Sem comentários:
Enviar um comentário