quarta-feira, janeiro 17, 2007

Últimes lectures: La sombra del viento, Carlos Ruiz Zafón

Sí, sí, ja sé que se n'ha parlat i parlat, però que voleu que us digui! Jo no l'havia llegit fins ara.
El vaig trobar al Nadal a la prestatgeria del meu germà i vaig decidir començar-lo... i ja no el vaig poder deixar. A mi em va agradar. Val la pena. I aquí queda el site, per si li voleu donar una ullada.

Sem comentários: