quarta-feira, janeiro 17, 2007

DÉJÀ VU

Déjà vu és un títol perfecte per aquesta peli. No està mal per passar l’estona però saps que el final et decebrà... i tens aquella sensació de que això ja t’ha passat en tantes pelis! Si no fos americana potser encara es podria salvar la historia, però no... i no us diré el final per si algú hi va... tot i que, sense dir-vos-el, ja us l’he dit... el tal “déjà vu”...

Sem comentários: