quinta-feira, dezembro 21, 2006

Prova superada

Divendres passat vaig presentar el master que durant tant de temps he estat preparant i que durant tant de temps m’ha obligat a deixar de fer tantes coses.

Divendres 15 de Desembre a les 19.30, aproximadament, vaig entrar per parlar davant del tribunal, defensant el projecte. Quins nervis! Aquestes coses no m’agraden gens! Sort que, com tot, passa i sort també, que va anar molt bé. El projecte els va agradar, les crítiques van ser molt constructives i em van animar a continuar per aquest camí.

Finalment: prova superada!

Sem comentários: