A inicis de novembre, un dia que vaig trencar la meva hivernació forçada degut al master, anàvem passejant amb el Pedro de casa cap al Jerònims, quan de sobte, giro el cap cap al CCB (Centre Cultural de Belém) i veig el següent:

De poc m’agafa un atac! Catalunya a Lisboa? I amb unes lletres tan grans!! Quina il·lusió! Vam canviar al recorregut i ens vam endinsar CCB en dins per veure què volia dir aquest cartell.
Just arribant al Centre d’exposició al vam tornar a trobar: Catalunha: pais de encontros. I que m’havia “d’encontrar?” em preguntava jo?

Doncs a dins, al hall d’entrada del CCB, hi havia una exposició sobre Catalunya, amb mòduls, vídeos, imatges i textos curts i bastant amens. També uns prospectes força ben fets sobre els productes catalans. Si puc, algun dia els escanejo i us els ensenyo.
El que em va agradar més: les fotos dels castellers i el discurs de Pau Casals a la Unesco traduït al portuguès.
Les fotos, perquè us en feu una idea (feu click, si voleu ampliar una mica).




Sem comentários:
Enviar um comentário