sábado, novembro 25, 2006

Visites :)

Cada cop que entro al blog i veig més punts vermells sobre el mapa em posso ben contenta. Això és que els meus amics (i família, clar!) pensen amb mi i venen a veure com em van les coses.

Jo segueixo amb el master, que ja queda ben poc pel dia D i s'ha de fer la recta final.

I no deixo de pensar amb que presentar el master voldrà dir anar a Barcelona (i el bateig de la Clara) i que després el Nadal està a un pas i tindré una setmana intensiva de vida familiar!!

Quanta felicitat!!

Sem comentários: