
No ho sé... potser així ens sentiriem tots menys enganyats?
(ah... sol hi ha 4 partits per motius de temps i espai en el disseny... no té res a veure amb la meva simpàtia -o hauria de dir anti- amb els partits que falten...)
Jo i Lisboa i el que passa per aquí

1 comentário:
Elisabet,
Felicitas per la idea. Trobo que aquesta butlleta és realment enginyosa i útil. Si mai et presentessis a les properes eleccions, et voto!
Des de Berlín, una forta abraçada!
Sergi
Enviar um comentário