terça-feira, novembro 07, 2006

Proposta de butlleta de vot per les properes eleccions


No ho sé... potser així ens sentiriem tots menys enganyats?

(ah... sol hi ha 4 partits per motius de temps i espai en el disseny... no té res a veure amb la meva simpàtia -o hauria de dir anti- amb els partits que falten...)

1 comentário:

Anónimo disse...

Elisabet,
Felicitas per la idea. Trobo que aquesta butlleta és realment enginyosa i útil. Si mai et presentessis a les properes eleccions, et voto!

Des de Berlín, una forta abraçada!
Sergi