Mail que he enviat a Vueling.
M'envien un val de descompte perquè a l'agost em van perdre la maleta i resulta que el val es defectuós i no el puc fer servir... en fi... quina pèrdua de temps i quina cara!
Un cop més Vueling em decepciona.
A l’agost vau perdre la meva maleta i vau trigar 6 dies a lliurar-me-la (havia de fer el complicadíssim recorregut de Barcelona a Lleida...). He estat reclamant per aquest tema i encara no he rebut per part vostre una resposta satisfactòria amb la que em sentís mínimament compensada pel desastre en el que vau convertir les meves vacances d’estiu.
El passat 14 de novembre, rebo un mail vostre, firmat per “Carlos Muñoz y Lázaro Ros, Fundadores de Vueling” dient que ho sentiu i que em voleu una altra oportunitat i que m’envieu un val de descompte de 20€.
No és que el val de descompte em compensi per la pèrdua de la maleta, però ja que feu això, decideixo utilitzar-lo, seguint les instruccions del vostre e-mail (que adjunto). Avui, 25 de novembre, truco al número 902 333933 (i sent que truco des de Lisboa, això em suposa una conferència, i segur que no gens barata, sent que la trucada acaba sent de 15 minuts). M’atent el Daniel i em comença a preguntar les dades i tot va bé fins que em demana el codi (BAG) i el número del descompte (41xxx). Ja m’estranyava... aquí comencen els problemes. Em diu que al seu ordenador li diu que el codi ja està caducat (el vostre mail indica clarament que caduca el 29 d’abril de 2007), jo li comento que no, que caduca a l’abril i que vaig rebre el mail al novembre... em diu que m’esperi que farà una consulta. Fa la consulta i em diu que “a vegades hi ha errors amb els codis de descompte, que escrigui un mail a clients@vueling.com exposant el cas”. En fi... de nou una pèrdua de temps i de diners per mi, i enlloc de compensada em sento perjudicada.
El vol que volia ja l’he comprat (adjunto la informació també). El Daniel em comentava que en principi, si deia el preu que estava (60 €) i que havia trucat, me’l conservaríeu quan m’arregléssiu el problema del val... però com comprendreu, no m’he volgut arriscat.
Volo amb vosaltres perquè sou més barats que la competència, però això és justificació per donar un mal servei? Si és així, estaria bé que ho aviséssiu també al site, al costat d’on poseu tot allò tan bonic de no-overbooking, etc, etc i potser els vostres clients s’ho pensarien dues vegades...
En fi... espero que solucioneu el problema del val de descompte, que me n’allargueu el plaç d’utilització i que em compenseu pels 15 minuts de conferencia que no m’han servit ni per comprar el vol (ho he fet per internet) ni per utilitzar el descompte que m’havia de compensar per la pèrdua de la maleta... ah, i per no parlar del temps que he hagut de dedicar a escriure’us, una vegada més, un mail de queixa.
Cordialment,
Sem comentários:
Enviar um comentário