sexta-feira, novembro 27, 2009

Inauguració de la VSP'09 (Visual Street Performance)

Ahir vam anar a l'inaguració de la VSP d'aquest any. Una expo feta per street artists, comunment coneguts com graffiterros.
Dura encara un temps i anirà evolucionant... penjaré més fotos.













Sem comentários: