skip to main
|
skip to sidebar
Eu e Lisboa
Jo i Lisboa i el que passa per aquí
sexta-feira, novembro 27, 2009
Inauguració de la VSP'09 (Visual Street Performance)
Ahir vam anar a l'inaguració de la VSP d'aquest any. Una expo feta per street artists, comunment coneguts com graffiterros.
Dura encara un temps i anirà evolucionant... penjaré més fotos.
Sem comentários:
Enviar um comentário
Mensagem mais recente
Mensagem antiga
Página inicial
Hora Lisboa
Links
Cultura Lisboa
Cont(i)udo
Olhares
Lecool
Covilhã Downtowm
Lanzuda
Blogs amics
Biblioteca da Ajuda
Penya Barcelonista de Lisboa
Maravilhas da Estrela
Estrela no seu melhor
Mafia da Cova
For Losers Only
Franz
De la meva anneta
De la meva anneta, a Turku
Hofandos: la volta al món
Estudio 74
D'on sou?
Quants sou?
Seguidores
Arquivo do blogue
►
2011
(1)
►
junho
(1)
►
2010
(4)
►
outubro
(1)
►
setembro
(1)
►
julho
(1)
►
junho
(1)
▼
2009
(43)
►
dezembro
(1)
▼
novembro
(3)
Inauguració de la VSP'09 (Visual Street Performance)
Sushi o com ens cuidem!
Un part i tres expos
►
julho
(1)
►
junho
(4)
►
maio
(4)
►
abril
(4)
►
março
(7)
►
fevereiro
(11)
►
janeiro
(8)
►
2008
(27)
►
agosto
(3)
►
julho
(2)
►
junho
(7)
►
abril
(4)
►
março
(4)
►
fevereiro
(7)
►
2007
(54)
►
dezembro
(3)
►
novembro
(6)
►
outubro
(3)
►
agosto
(2)
►
julho
(9)
►
junho
(10)
►
abril
(4)
►
março
(3)
►
fevereiro
(7)
►
janeiro
(7)
►
2006
(43)
►
dezembro
(6)
►
novembro
(5)
►
outubro
(7)
►
setembro
(2)
►
agosto
(4)
►
julho
(3)
►
junho
(4)
►
maio
(3)
►
abril
(3)
►
março
(2)
►
fevereiro
(2)
►
janeiro
(2)
►
2005
(24)
►
dezembro
(6)
►
novembro
(6)
►
outubro
(7)
►
setembro
(1)
►
agosto
(2)
►
julho
(2)
Sem comentários:
Enviar um comentário