quarta-feira, novembro 25, 2009

Sushi o com ens cuidem!


A Fundão, una ciutat/poble prop de Covilhã, han obert el primer i únic restaurant japonès en quilómetres! En parlaven molt bé, així que dilluns passat aprofitant que el Pedro havia d'anar a l'Ajuntament de Fundão per coses d'un projecte i que jo havia d'agafar el tren cap a Lisboa i desde Fundão és més barat: SUSHI TIME!!

HUM!!! Boníssim. Sushi, Sashimi, i altres delícies japoneses! Repetirem!

Sem comentários: