
A Fundão, una ciutat/poble prop de Covilhã, han obert el primer i únic restaurant japonès en quilómetres! En parlaven molt bé, així que dilluns passat aprofitant que el Pedro havia d'anar a l'Ajuntament de Fundão per coses d'un projecte i que jo havia d'agafar el tren cap a Lisboa i desde Fundão és més barat: SUSHI TIME!!
HUM!!! Boníssim. Sushi, Sashimi, i altres delícies japoneses! Repetirem!
Sem comentários:
Enviar um comentário